شصت‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»| درخواست سازمان ملل با آتش‌بس فوری در غزه/ اذعان ارتش اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی دیگر صهیونیست

شماره مطلب:
8969
چهارشنبه 1402/09/22 01:08

شصت‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»| درخواست سازمان ملل با آتش‌بس فوری در غزه/ اذعان ارتش اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی دیگر صهیونیست

 جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه مناطق مختلفی از نوار غزه به ویژه محله‌های از شهر خان‌یونس را بمباران کردند که در اثر حملات، در یک  مورد، اعضای 9 نفر از یک خانواده در این شهر به شهادت رسیدند.

مقابله نیروهای مقاومت فلسطین در غزه با متجاوزان ادامه داشت و آن‌ها توانستند در بخش‌هایی از شهر غزه وارد درگیری شدید با ارتش صهیونیستی شده و مانع پیشروی نظامیان صهیونیست شوند.

مجمع عمومی سازمان ملل در جلسه خود به پیش نویس قطعنامه انسانی که خواهان توقف جنگ علیه غزه بود، رأی مثبت دارد و برخی از کشورهای غیرمعروف به همراه رژیم اسرائیل به این قطعنامه غیرالزام آور رأی منفی‌ دادند.

ابوحمزه: حتی یک اسیر اسرائیلی‌ هم بدون آتش‌بس کامل در غزه آزاد نخواهد شد

سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با تاکید بر اینکه تنها گزینه مقاومت در جنگ با دشمن صهیونیستی، پیروزی است اعلام کرد آزادی اسرای صهیونیست تنها بعد از آتش‌بس کامل در غزه از طریق مذاکرات غیرمستقیم برای تبادل اسرا انجام می‌شود و حتی یک اسیر هم جز به این روش آزاد نخواهد شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X