بازگشت «گاندو» به تلویزیون از مردادماه

شماره مطلب:
2867
سه شنبه 1400/04/29 10:31

بازگشت «گاندو» به تلویزیون از مردادماه

ادامه‌ی سریال پُرمخاطب «گاندو» دوباره به پخش تلویزیونی رسید.فصل دوم سریال «گاندو» از اوایل مردادماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ادامه‌ی سریال پُرمخاطب «گاندو» دوباره به پخش تلویزیونی رسید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، سریال جاسوسی امنیتی «گاندو» که از ابتدای پخش فصل اول، بازتاب‌های متعدد داخلی و بین‌المللی داشت، از اوایل مردادماه سال جاری با پخش مجدد 13 قسمت ابتدایی فصل دوم، پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند و در ادامه نیز مابقی قسمت‌های این فصل به روی آنتن می‌رود.
بنابراین گزارش، فصل دوم سریال«گاندو» به کارگردانی «جواد افشار»، تهیه‌کنندگی «مجتبی امینی» و تولید مؤسسه‌ی فرهنگی هنری اندیشه‌ی شهید آوینی، پس از طی مراحل سنگین تولید که در لوکیشن های مختلف انجام گرفت، آماده برای پخش تلویزیونی شده است.
سریال تلویزیونی «گاندو»، محصول مؤسسه‌ی فرهنگی هنری اندیشه‌ی شهید آوینی است که براساس پرونده‌های واقعی به نگارش درآمده و تولید شده است و داستان دنباله‌داری از جاسوسی نیروهای وابسته به غرب و افراد دست نشانده داخلی است. این سریال در هر فصل می کوشد تا گوشه‌ای از دشمنی‌های روزافزون سرویس های اطلاعاتی غربی و نیز تلاش نیروهای امنیتی کشور برای مهار توطئه آن‌ها را برای مخاطب به نمایش درآورد و نکات مغفول مانده‌ای از مناسبات سیاسیِ عوامل نفوذی را برملا کند.
فصل دوم سریال «گاندو» از اوایل مردادماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

img.alt
img.alt
img.alt
img.alt
img.alt
img.alt
img.alt
محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X